sábado, 6 de xullo de 2013

CUATRO MEDALLAS PARA LOS LUCENSES

Nas finais do Campionato Galego de Boxeo que se disputaron onte en Boiro, o Boxing Club Cidade de Lugo conseguiu catro medallas moi importantes para o boxeo lucense,
Cristian Trujillo "o Cachorro de Vilamor" que despois de catro duros combates e catro victorias no campionato alzase co ouro na categoría do peso medio, proclamándose Campión Galego de Boxeo "Promesa" 2013.
Antón "Pacman" Noriega no seu debut nos Campionatos Galegos consigue superar as expectativas proclamándose subcampeón en la categoría del peso gallo (menos de 56 kg), al perder por puntos en la final frente al vigués Anxo Groba del club Sagabox .

Do mesmo modo, Tania Alexandra no seu debut conseguiu a prata, destacando pola sua valentía, pero na final perdeu por puntos frente a unha rival de máis peso e maior envergadura, Estefanía García do ITF de Noi, actual Campiona Galega de Kick Boxing.

A estas tres medallas súmase o bronce conseguido por Camilo Girón nas semifinais fronte ao vigués Javier Fernández do club Kiap.

Cristian Trujillo, Tania Alexandra, Antón Noriega e Camilo Girón
                                                                                                                              
En las finales del Campeonato Gallego de Boxeo que se disputaron ayer en Boiro, el Boxing Club Cidade de Lugo ha conseguido cuatro medallas muy importantes para el boxeo lucense.
Cristian Trujillo "el Cachorro de Vilamor" que después de cuatro duros combates y cuatro victorias en el campeonato se alza con el oro en la categoría del peso medio, proclamándose Campeón Gallego de Boxeo "Promesa" 2013.
Antón "Pacman" Noriega en su debut en los Campeonatos Gallegos consigue superar las expectativas proclamándose subcampeón en la categoría del peso gallo (menos de 56 kg), al perder por puntos en la final frente al vigués Anxo Groba del club Sagabox.
Del mismo modo, Tania Alexandra en su debut consiguió la plata, destacando por su valentía, pero en la final perdió por puntos frente a una rival de más peso y mayor envergadura, Estefanía García del club ITF de Noia, actual Campeona Gallega de Kick Boxing.
A estas tres medallas se suma el bronce conseguido por Camilo Girón en las semifinales frente al vigués Javier Fernández del club Kiap.

Cristian Trujillo, Tania Alexandra, Antón Noriega y Camilo Girón

Ningún comentario:

Publicar un comentario