domingo, 30 de xuño de 2013

Unha victoria, VERGONZOSA arbitraxe

Na Velada de Boxeo celebrada onte en León onde participamos con 5 púxiles do Boxing Club Cidade de Lugo obtivemos catro derrotas e unha victoria.

A actuación arbitral foi completamente VERGONZOSA, xa que realmente deberíamos haber gañado catro combates. Vencimos no ring, pero os árbitros non nos permitiron vencer nas cartulinas.

No terceiro combate de noite, Camilo Girón do Boxing Club Cidade de Lugo enfrontouse contra Pedro González, onde o púxil lucense, nun intercambio de golpes no segundo asalto realizoulle un corte no pómulo ó seu rival que debería ser motivo de finalización do combate pólo peligro que supuña continuar boxeando con esa ferida, sen embargo o árbitro decidiu deixar que o tempo pasase e pese a superioridade do púxil lucense a decisión árbitral foi favorable ó púxil local


No cuarto combate, Cristian Trujillo impuxose con suma claridade ó seu opoñente, o leonés Fernando Campo, sendo innegable a victoria do púxil lucense que se atopa nun estado de forma imparable.

No quinto combate, Julen Barabzan enfrontouse a Roberto Fernández na categoría do peso pesado, onde o lucense fisurou o tabique nasal do seu opoñente ocasionando unha cuantiosa hemorraxia, que ó igual que outro combate, debería haber sido un claro motivo de finalización do combate por lesión, sen embargo e para vergonza axena, o árbitro deixou finalizar o combate dandolle vencedor ó púxil leonés.

No sexto combate Andrés Chávez enfrontouse nun combate de revancha fronte a Víctor Pérez no que o púxil lucense demostrou pouca iniciativa perdendo por puntos.

Finalmente no último combate da noite José Luis Álvarez "Rocky Junior" enfrontouse a  Enrique Presa, un boxeador moito máis experimentado, onde Jose Luis Álvarez foi o único que lanzou golpes ó largo do combate e cada vez que o lucense comenzaba a golpear o árbitro poñíase descaradamente no medio para deter o intercambio de golpes, sendo unha vez máis, a decisión do conxunto árbitral, favorable para o púxil local.

Cabe destacar que nin sequera o público local se mostraba de acordo coas decisións arbitrais que foron absolutamente vergoñentas.

Os integrantes do BCLugo na presentación da Velada de Boxeo de onte


En la Velada de boxeo celebrada ayer en León donde participamos con 5 púgiles del Boxing Club Cidade de Lugo y obtuvimos cuatro derrotas y una victoria. Ganamos en el ring, pero los árbitros no nos permitieron ganar en las cartulinas.

La actuación arbitral fue  completamente VERGONZOSA ya que realmente deberíamos haber ganado cuatro combates.
En el tercer combate de la noche, Camilo Girón del Boxing Club Cidade de Lugo se enfrentó contra Pedro González, donde el púgil el boxing Lugo en un intercambio de golpes en el segundo asalto le realizó un corte en el pómulo que debería haber sido motivo de finalización de combate, sin embargo el árbitro no intervino y pese a la superioridad de nuestro púgil la decisión arbitral fue favorable al púgil local.

En el segundo combate Cristian Trujillo se impuso con suma claridad frente a su oponente el leonés Fernando campo siendo innegable la victoria para el púgil lucense que se encuentra un estado de forma imparable.
En el tercer combate Julen Barbazan se enfrentó a Roberto Fernández en la categoría del peso pesado donde el lucense  fisuró el tabique nasal de su rival que tenía una hemorragia cuantiosa que en una situación normal había sido motivo de finalización del combate sin embargo el árbitro dejo finalizar éste dándole vencedor al púgil leonés.
En el cuarto combate Andrés Chávez se enfrentó en un combate revancha frente a Víctor Pérez en el que el púgil del boxing lugo demostró poca iniciativa perdiendo por puntos.
Finalmente en el último combate de la noche José Luis Álvarez Rocky Junior se enfrentó a Enrique Presa donde el púgil lucense fue el único que lanzó algún golpe a lo largo del combate y cada vez que lucense comenzaba a golpear, el árbitro se ponía descaradamente en medio para detener el intercambio de golpes siendo, una vez más, la decisión este combate favorable de nuevo al púgil local.
Cabe destacar que ni siquiera el público local se mostraba de acuerdo con las decisiones arbitrales que fueron absolutamente vergonzosas.


Los integrantes del BCLugo en la presentación de la Velada de Boxeo de ayer

Ningún comentario:

Publicar un comentario